ماموریت گوگل چیست؟
ماموریت گوگل «ساماندهی اطلاعات جهان و در دسترس و مفید ساختن آن برای همه» است؛ یعنی هدف گوگل این است که بتواند در دسترسترین و
ماموریت گوگل «ساماندهی اطلاعات جهان و در دسترس و مفید ساختن آن برای همه» است؛ یعنی هدف گوگل این است که بتواند در دسترسترین و
مشتریان در پلتفرمهای مختلف، قالبهای مختلف و با نگرشهای مختلف از محتوای شما استفاده میکنند. هدفگذاری مجدد محتوا و استفاده دوباره از آن باعث میشود
در این مقاله نظرات بیش از 2000 آژانس بازاریابی، برند و متخصصان مرتبط را در مورد وضعیت فعلی اینفلوئنسر مارکتینگ ارائه میکند. به علاوه، این
امروزه رسانههای اجتماعی به بخشی ضروری از استراتژی کسبوکار تبدیل شدهاند. بااینحال، برای استفاده موثر از این پلتفرمها به چیزی بیش از پست کردن محتوا
تعامل یکی از مهمترین معیارها برای ارزیابی روش بازاریابی شرکت در رسانههای اجتماعی است و به شما میگوید محتوایتان چه اثری بر مخاطب داشته است.
آیا وبلاگنویسی همچنان مهم است؟ اعداد و ارقام میگویند بله مهم است. هر ماه 70 میلیون پست جدید ارسال میشود و 42 درصد وب فقط
اینستاگرام یکی از محبوبترین پلتفرمهای رسانههای اجتماعی با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه (حدود یکچهارم کل جمعیت جهان) است که آن را به
ساخت یک وبسایت فوقالعاده به چیزی فراتر از روشهای برتر فعلی نیاز دارد. برای ساخت یک وبسایت موفق باید مرزها را در حوزه کاری خود
راهاندازی یک وبسایت یک تجربه یادگیری مداوم است. چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد: از راهاندازی سایت تا تولید محتوا و پیگیری شاخصهای کلیدی
برخی بازاریابها عمل انتخاب کلیدواژه را برای رتبهبندیهای طبیعی موتورهای جستوجو با سرعت و بیدقت انجام میدهند. این افراد در انجام تحقیق و تحلیل کوتاهی